Методична робота в дитячому садку
Методична робота в дошкільному навчальному закладі проводиться за двома основними напрямками:
- пошук та вивчення нових технологій і методів у методичній і психолого-педагогічній літературі, їх теоретичне осмислення, апробація, аналіз та підсумки (використання в практичній роботі з дітьми).
- вивчення досвіду педагогів закладу в різних видах та формах педагогічної діяльності, аналіз та виявлення інноваційних методів і прийомів у роботі, їх вдосконалення; узагальнення досвіду та його розповсюдження.
Консультації для педагогів заплановані за таким розподілом:
- для педагогів закладу (тематика консультацій - «Формування у дітей дошкільного віку початкових уявлень про моральні якості»; «Співпраця з батьками як умова забезпечення емоційного комфорту малюків»; «Розвиток пізнавальної активності у дошкільників»; «Ще раз про розвивальне середовище як складову педагогічного процесу»; «Психологічна готовність дитини до навчання у школі»; «Педагогічні умови активізації рухового режиму дітей дошкільного віку»; «Методика проведення мовленнєвого заняття»; «Методика ознайомлення дітей з рідним краєм»;
- «Психолого – педагогічні умови збереження психічного здоров’я дошкільників»);
- для музичних керівників (тематика консультацій - «Оптимізація здоров’я дітей на музичних заняттях»; «Розвиток співацьких навичок»);
- для інструкторів з фізичної культури (тематика консультацій - «Керівництво рухливими іграми в різних вікових групах»; «Способи організації дітей на заняттях з фізичної культури»).
Науково-методичне зростання педагогічної майстерності вихователів забезпечують такі форми методичної роботи:
- Cистема навчання елементам самоаналізу, самоконтролю, самокорекції;
- Tеоретично - практичниі семінари;
- Cемінари-практикуми;
- Колективні перегляди занять.
- Школа молодого вихователя «Шлях до майстерності».